سئو در بازاریابی و برندینگ





اگر کسب و کاری دارید یا در حوزه‌های تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار می‌کنید، حتما با سئو سر و کار داشته‌اید. اما چرا سئو مهم است و چرا باید برایش هزینه کرد؟

خیلی‌ها در نگاه اول آن را جدی نمی‌گیرند و یا فکر می‌کنند صرف هزینه برای سئو، نمی‌ارزد، یا آن را به بعد موکول می‌کنند و پرداختن به سئو را اولویت نمی‌دانند. اما هفت دلیل وجود دارد که شما باید بیش از این‌ها به سئو بها بدهید


 .1 هنوز کار می‌کند!

قبل از هر چیز، مهم این است که تکنیک‌های سئو همچنان جواب می‌دهند. اگر از این تکنیک‌ها بهره بگیرید همچنان جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر پیدا می‌کنید و از آن مهمتر اینکه ترافیک ارگانیک بیشتری نصیب سایت‌تان می‌شود.

.۲  قرار نیست به این زودی‌ها تعطیل شود

بر پایه نحوه ارتقای موتورهای جستجو، قرار نیست در آینده، لااقل نه تا آنجا که قابل پیش‌بینی است، از کاربرد مفید سئو کاسته شود. امروزه نه تنها متن‌ها، بلکه عکس‌ها و ویدئوها هم با همان متدهای سئو در موتورهای جستجو جایگاه می‌گیرند. بنابراین موفقیت سئو مادامی که اساسا وجود دارد، حتمی است.

 .۳ به صرفه است

در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغات آنلاین، مانند پی.پی.سی، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مارکتینگ، سئو همچنان به صرفه‌تر است و بازگشت سرمایه و سودآوری خوبی دارد. شاید شبکه‌های اجتماعی برای ساختن تصویر برند شما لازم و مفید باشند، اما سئو قطعا برای جایگاه حضور آنلاین شما ضروری است.

.۴  موتورهای جستجو سهم بازار بیشتری نصیبتان می‌کنند

طبق آمارهای جهانی، ۸۰ الی ۹۰ درصد از مشتریان قبل از خرید، سری به موتورهای جستجوی اینترنتی می‌زنند تا ببینند بقیه در این مورد چه نوشته‌اند. این روزها در کشور ما نیز همین اتفاق رخ می‌دهد. آیا می‌خواهید جایگاهی در صفحات اول جستجوی مشتریان داشته باشید؟ بدون استراتژی‌های سئو، آنها خیلی به سختی ممکن است حتی شما را در بین رقبا پیدا کنند


 .۵جستجوی منطقه‌ای و کاربری گوشی همراه ارتقا یافته

روز به روز به تعداد کاربرانی که با گوشی همراه خود در اینترنت جستجو می‌کنند، افزوده می‌شود. با این انفجار استفاده از تلفن همراه، دنیایی از تکنیک‌های جدید سئو به روی شرکت‌ها باز شده است مانند ارتقای جستجوی منطقه‌ای. از این طریق حتی بهتر از قبل توسط مشتری‌ها پیدا خواهید شد.

 .۶پروفایل محتوایی خوب نداشتن، آسیب است

گوگل با هر تغییر و به‌روزرسانی در الگوریتم‌های جستجو، نوع نگاهش به وبسایت‌ها را تغییر می‌دهد. مواردی که تا چند سال قبل وجود نداشت، مثل شاخص‌های شبکه‌های اجتماعی، حالا در سیستم رنکینگ سهم مهمی پیدا کرده‌اند. اینگونه نگاه کنید که شاخص‌های ارزیابی که گوگل تعریف می‌کند، در واقع همان مواردی هستند که برای داشتن یک سایت موفق لازم دارید و بدون آن‌ها، خودبه‌خود سایت شما در معرض ضرر و آسیب خواهد بود.

۷. رقیب‌های شما روی سئو کار می‌کنند

یکی از معتبرترین سئوکاران دنیا می‌گوید: «به یاد داشته باشید که سئو یک فرایند بدون انتها است. اگر به جلو حرکت نکنید و جایگاه خود را ارتقا ندهید، بازی را به رقیبی که این کار را می‌کند می‌بازید. این واقعیت ساده‌ای است که فرایند سئو با آن کار می‌کند».


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده