بهترین شرکت مشاوره ثبت برند




برند به علامت و نشانه‌ای گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان محصولات و یا خدمات یک شرکت را شناخت. در حال حاضر تمامی شرکت‌ ها به این قابلیت مجهز هستند و دلیل اصلی آن نیز شناخته شدن بیشتر و در نتیجه به سود رسیدن است. پر واضح است که علامت برند بر روی محصولات به چاپ می‌رسد و به مصرف کنندگان این هشدار را می‌دهد که محصولات مورد استفاده‌‌شان به کدام شرکت تعلق دارد.
اگر در حال حاضر شما هم شرکتی را راه‌اندازی کرده‌اید و در گیر و دار انتخاب نام برند یا علامت تجاری مختص به آن هستید، حتماً این مقاله را دنبال کنید. در واقع ما قصد داریم در خصوص اینکه چرا باید از مشاوران متخصص در زمینه انتخاب نام برند و علامت تجاری کمک بگیرید، صحبت کنیم. 


مشاوره ثبت برند و علامت تجاری

همانطور که می‌دانید ثبت برند باعث به رسمیت شناختن شرکت‌ها و محصولات آنها خواهد شد، به همین دلیل است که از اولین اقدامات مدیران شرکت‌ها ثبت برند یا علامت تجاری خواهد بود. اما اگر طریقه‌ی ثبت برند را نمی‌دانید، باید از متخصصین امر مشاوره بگیرید. در مشاوره‌هایی که تیم هانا ثبت به شما ارائه می‌دهد موارد بسیار ارزشمندی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها از قرار زیر است:
  • چه برندها یا نشانه‌ها اجازه ثبت شدن دارند؟
  • مراحل قدم به قدم ثبت برند یا علامت تجاری چیست؟
  • مدارک مورد استفاده برای ثبت برند چه می‌تواند باشد؟
دقت کنید که هر یک از موارد عنوان شده در بالا به توضیحات مفصلی نیاز دارند. لذا اگر می‌خواهید در جریان کامل چگونگی ثبت برند باشید، حتماً از یک تیم مشاوره ثبت برند کمک بگیرید.

مشاوره ثبت کارت بازرگانی

زمانی که یک شرکت قصد دارد در زمینه‌ی صادرات و واردات فعالیت کند، نیاز به درخواست کارت بازرگانی خواهد داشت. طبیعتاً اگر برای اولین بار قصد داشته باشید چنین فعالیتی را آغاز کنید، به طور حتم از جزئیات دریافت چنین کارتی بی اطلاع خواهید بود. توصیه‌ی ما برای این منظور استفاده از مشاوران و راهنمایی‌های یک تیم با تجربه است.
از مزیت‌هایی که بعد از دریافت کارت بازرگانی از آنها برخوردار خواهید شد، می‌توان به عضویت در اتاق بازرگانی، وارد و صادر کردن محصولات از منطقه‌های آزاد تجاری و اجازه ثبت و ترخیص کالا توسط شرکت اشاره کرد.
احتمالاً برایتان سوال پیش آمده باشد که چه شرکت‌هایی می‌توانند کارت بازرگانی داشته باشند که باید بگوییم که در واقع همه‌ی شرکت‌ها اعم از افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از این کارت استفاده کنند. با این حال ثبت کارت بازرگانی دارای یک‌سری شرایط است

مشاوره مدت زمان ثبت علامت تجاری

نمی‌توان زمان مشخصی برای حصول نتیجه جهت دریافت هر یک از موارد با اهمیت ثبت برند یا ثبت کارت بازرگانی تعیین کرد. با این حال اگر می‌خواهید روال کار دریافت علامت تجاری یا کارت بازرگانی با سرعت بیشتری انجام شود، باید از موسسات ثبت علامت تجاری درخواست راهنمایی و مشاوره کنید.
شرکت ثبت هانا با توجه به اینکه از افراد خبره استفاده می‌کند توانایی کسب علامت تجاری در مدت زمان کوتاه را نیز دارد. با این حال اگر هر سوال و درخواست دیگری در خصوص شرایط دریافت علامت تجاری دارید، می‌توانید با مشاوران هانا ثبت تماس حاصل فرمایید.

هزینه‌های ثبت برند

مشاوره در خصوص اطلاع از هزینه ‌های ثبت برند از پر تکرارترین مواردی است که در موسسات مختلف از مشاوران سوال می‌شود. با توجه به اینکه هزینه‌های ثبت شرکت و دیگر موارد مربوط به آن روز به روز در حال افزایش است، بهتر است در این زمینه، قبل از اینکه کاری انجام دهید، به طور کامل از تمامی هزینه‌ها آگاه شوید.
به طور خلاصه هزینه‌هایی که باید برای ثبت برند در نظر گرفت مربوط به هزینه ثبت اظهارنامه، هزینه آگهی تقاضای ثبت برند، هزینه حق الثبت برند، هزینه آگهی ثبت برند در روزنامه رسمی بوده که البته هر کدامشان نیاز به توضیح دارند که توصیه می‌کنیم حتماً از کارشناسان امر در این زمینه کمک بگیرید.

جمع بندی

همانطور که تا الان حتماً متوجه شده‎اید برای ثبت برند باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آنها قبل از هر گونه اقدامی، مشاوره گرفتن از افراد با تجربه است. پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاوره از تیم تخصصی هانا ثبت استفاده کنید. دو دلیل برای این پیشنهاد وجود دارد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده