خرید و فروش برند تجاری





برای شروع فعالیت در زمینه های تجاری، شما نیازمندید تا با قدرت و توان بالا فعالیت تجاری خود را آغاز نمایید. برای این منظور نیاز دارید تا برند تجاری خود را به ثبت برسانید. خرید برند تجاری یکی از روش هایی است که شما میتوانید با عکس العمل فوری بتوانید به برند تجاری قوی دست یابید. خرید علامت تجاری بسیار ساده تر از ثبت برند است که شما در این روش با مراجعه به فروشگاه برند میتوانید این خرید را انجام دهید که از ثبت یک برند بسیار به صرفه تر است. 

در این مقاله باهم به طور کامل به بررسی روش های خرید و ثبت برند میپردازیم و تمامی روش ها را برای شما شرح خواهیم داد. مقاله ای که هم‌اکنون در حال مطالعه ی آن هستید یکی از جامع ترین مقالات خرید علامت و برند تجاری می‌باشد که تمامی جوانب علامت و ثبت علامت تجاری را برای شما شرح خواهد داد. ثبت علامت تجاری را نیز در این مقاله به صورت قدم به قدم برای شما بیان می‌کنیم؛ برند سازی یکی از مراحل ثبت علامت تجاری است که برای هر برندی لازم و ضروریست، اگر برند شما خریداری شده باشد، این مراحل برای آن برند به وجود آمده و شما یک برند شناخته شده را خریداری میکنید.
 
یکی از مسائلی که شرکت ها در اشکال بزرگ با آن سر و کله می‌زنند، ثبت‌برند تجاری می‌باشد. ثبت برند ها یکی از اموریست که طبق آمار گرفته شده در سال 98، بالغ بر 87% افراد در میانه ی راه از آن دست کشیده و به سراغ مشاورین و متخصصین امور ثبتی برای ادامه روند کارشان رفته اند. پیشنهاد آگاه ثبت به شما عزیزانی که قصد ثبت برندرا دارید این است که از ابتدا با کمک و راهنمایی یک متخصص امور ثبتی پیش بروید تا تمامی امور به به ساده ترین شکل برای شما صورت گیرد. استعلام ثبت برند آگاه یکی از خدماتی است که در موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت کاملا اینترنتی و در طی 10 سال است که با بهترین شکل در حال انجام گیری می‌باشد.
 

تعریف برند دقیقا چیست؟

برند در حقیقت نشان یا علامت تجاری می‌باشد که نشان دهنده ی خدمات یا محصولات منحصر به فرد مجموعه ی شماست. برند همان تصویر ذهنی است، که مخاطب با ملاحظه برندتان با آن مواجه می‌شود. تعریف دقیق برند، همین تعریفی بود که در قسمت قبل برای شما بیان کردیم ولی تعریف سطحی آن شاید در ذهن عموم همان علامت، نشان یا لوگوی شما باشد؛ ولی در حقیقت این اشتباهی است به صورت عامیانه و رایج در سطح عموم اتفاق افتاده است که برتد را همان لوگو می‌شناسند که در حقیقت ماجرا، برند تصویر ذهنی مخاطب از لوگوی شما می‌باشد.

مراحل تجاری ثبت برند

ساده ترین مراحل ثبت برند را در این قسمت در 9 مرحله برای شما شرح خواهیم داد، پس با دقت این 9 مرحله را مطالعه نموده و قدم به قدم با مقاله پیش بروید تا با مشکل مواجه نشوید.
 
مرحله اول) در اولین مرحله ثبت علامت و نشان تجاری، لازم است وارد وبسایت اینترنتی مالکیت صنعتی شوید.
 
مرحله دوم) حال به بخش ثبت علامت رفته و اظهارنامه ثبت برند را در وبسایت مالکیت صنعتی تکمیل کنید؛ حال برروی دکمه ثبت نام کلیک کنید. این 2 مرحله به طور تقریبی پیشنیاز مراحل ثبت برند بود و مراحل اصلی از این به بعد آغاز می‌گردند.
 
مرحله سوم) حال نوع اظهارنامه خود که اظهارنامه ثبت علامت تجاری می‌باشد را انتخاب کنید.
 
مرحله چهارم) مشخصات صاحب حقیقی یا حقوقی برند را وارد کنید. (مشخصات کامل شخصیت حقیقی یا حقوقی را به طور کامل باید وارد کنید یا اگر از وکیل استفاده می‌کنید، مشخصات وکیل را به طور کامل و دقیق وارد کنید.)
 
مرحله پنجم) مدارک مورد نیاز ثبت جهت طی نمودن مراحل ثبت برند را اسکن نموده و سپس در سایت بارگذاری کنید.
 
مرحله ششم) مدارک و اطلاعات مجددا روی صفحه ی نمایشگر نمایش داده می‌شود تا شما پس از بررسی، آن ها را تایید کنید.
 
مرحله هفتم) حال به درگاه پرداخت متصل می‌شوید تا هزینه ثبت برند تجاری را به صورت اینترنی پرداخت کنید. (در این قسمت توجه داشته باشید که آدرس صفحه ی پرداخت باید معتبر باشد و در غیر اینصورت ممکن است حساب شما مورد دزدی قرار گیرد)
 
مرحله هشتم) دریافت شناسه اظهارنامه و رمز ورود به سامانه از طریق تلفن (پس از به پایان رسیدن مراحل، سیستم نام کاربری، رمز عبور و کد رهگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ که باید در حفظ آن کوشا باشید.)
 
مرحله نهم) حال به سراغ امضا نمودن نسخه تایید شده ی برند می‌رویم که در اینجا باید یکی از نسخه ها را همراه با مدارکی که قبلا برابر با اصل شده، به همراه فیش از طریق مراجعه به اداره پست معتبر به آدرس مرکز مالکیت صنعتی ارسال کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام به ثبت برند تجاری، از ثبت نبودن برند اطمینان حاصل فرمایید. استعلام ثبت برند یکی از روش هایی است که شما می‌توانید با پر کردن تنها یک فرم از ثبت بودن یا نبودن برند مورد نظر اطمینان حاصل کنید. ثبت علامت تجاری به صورت انحصاری صورت گرفته و برند شما را کسی نمی‌تواند به ثبت برساند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با انجام این امر روند ثبت برند خود را به طور قانونی و دقیق پیش بگیرید تا در مراحل ثبت دچار مشکل نشوید.

یکی از معاملاتی که روزانه صورت میگیرد، خرید و فروش برند است که شما میتوانید با ثبت برند و برند سازی، به فروش و خرید برند در فروشگاه برند بپردازید. در این بخش میتوانید لیست برندهای آماده واگذاری را مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت برندهای فروشی، کافیست با شماره 02141858 تماس گرفته و از کارشناسان بابت قیمت آن مطلع گردید. ضمنا ممکن است برند موردنظر شما قبلا فروخته شده باشد و در لیست زیر، بعنوان فروخته شده قید نشده باشد لذا خواهشمندیم حتما پس از انتخاب نام های موردنظر خود، با کارشناسان موسسه آگاه ثبت در تماس باشید.
 

هزینه خرید برند ارزان

هزینه ثبت برند ارزان به اینگونه است که طبقه بندی های مختلفی برای ثبت برندوجود دارد که به 42 طبقه تقسیم می شوند. جهت ثبت برند در هر کدام از این طبقات لازم است تا هزینه مربوط به آن طبقه را پرداخت کنید که متفاوت می باشد. ولی استعلام قابلیت ثبت برند به صورت رایگان برای شما انجام میگیرد تا برندتان ارزان ثبت شود و پس از تماس تلفنی متخصصین ما، شما را از هزینه ثبت برندتان به طور کامل مطلع می‌کنند.
 
مقاله ای که مطالعه نمودید یکی از کامل‌ترین مقالات خرید و ثبتی علامت تجاری می باشد که توسط متخصصین امور ثبت آگاه برای شما نوشته شده است. امیدواریم با مطالعه ی آن به نکات انتخاب علامت تجاری (برند) خود رسیده باشید
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده