روش های خرید امتیاز برند




تمام شرکت‌ها پس از تاسیس ملزم هستند که نسبت به ثبت برند یا علامت تجاری اقدام نمایند. به طور کلی ۲ روش برای ثبت برند وجود دارد. روش اول ثبت برند جدید است و روش دوم خرید امتیاز برند یا همان خرید برند آماده می‌باشد. هر یک از روش‌ها مزایا و معایب منحصر به خود را دارند. برند آماده در واقع تمام پروسه‌ی ثبت برند را طی کرده و حالا به طور تمام و کمال آماده بهره‌برداری می‌باشد. برندهای آماده در دسته‌بندی‌های متفاوت به فروش می‌رسند و دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. ممکن است سوالات بسیاری در ارتباط با چگونگی خرید برند آماده و همچنین هزینه برندهای آماده در ذهنتان نقش بسته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با خرید امتیاز برند، مزایای آن، هزینه برندهای آماده و همچنین مراحل و مدارک موردنیاز جهت فروش و خرید امتیاز برند با شما در میان بگذاریم.

خرید امتیاز برند به چه معناست؟

از آن‌جایی که یکی از مزایای اصلی ثبت برند، امکان واگذاری برند به افراد دیگر در قبال دریافت هزینه می‌باشد، لذا بسیاری از افراد پس از به ثبت رساندن برند خود تصمیم به فروش امتیاز برند می‌گیرند. از سویی برخی از صاحبان کسب و کارها و شرکت‌ها به هر دلیلی شرایط انجام تمام مراحل ثبت برند جدید را ندارند و یا به دلایلی می‌خواهند برندشان هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد. در این شرایط بهترین انتخاب و گزینه پیش روی آن‌ها خرید امتیاز برند افراد دیگر می‌باشد. برند آماده تمامی پروسه‌ها و مراحل ثبت برند را طی نموده و در روزنامه رسمی نیز به ثبت رسیده است و حالا آماده بهره‌برداری می‌باشد.
 
دو طرف می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به نقل و انتقال برند نموده و نیازی به طی مراحل دشوار و طولانی برای انتقال برند نیست. پس از خرید برند آماده، در کوتاهترین زمان ممکن برند شما آماده بهره‌برداری بوده و تمام مشتریان بازار آن را با اجناس و کالاهای شما خواهند شناخت. این روش از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.
 
قبل از ثبت، باید استعلام بگیرید که آیا برند مورد نظر شما ثبت شده است یا خیر؟! آگاه ثبت در زمینه برند و استعلام ثبت برند پلتفرم رایگانی را برای شما فراهم نموده تا به استعلام ثبت برند به صورت رایگان بپردازید. در این صفحه تنها کافیست تا فرم مورد نظر و موجود در صفحه را تکمیل نمایید و پس از آن متخصصین آگاه شمارا از استعلام برند مطلع می‌نمایند؛ ئ درمیابید که مجاز به ثبت برند هستید یا باید برند دیگری انتخاب کنید.

مزایای خرید امتیاز برند

بدون شک اصلی‌ترین مزیت خرید امتیاز برند این است که دیگر نیازی به طی نمودن پروسه و مراحل طولانی ثبت برند جدید نخواهید داشت و در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید صاحب برند شوید. البته که مزایای خرید امتیاز برند محدود به این یک گزینه نبوده و مزایای بیشتری دارد. برخی از این مزایا به شرح زیر می‌باشند:
  • خرید برند آماده موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  • تنها با حضور در دفتر مدارک رسمی محقق خواهد شد.
  • ثبت برند جدید نیازمند مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره‌برداری و در برخی موارد کارت بازرگانی می‌باشد، در حالی که به هنگام خرید امتیاز برند به هیچ یک از این مجوزها نیازی نخواهید داشت.
  • خرید برند آماده نگرانی‌های ثبت برند از جمله رد اظهارنامه و یا اعتراض افراد ثالث را به همراه نخواهد داشت.
  • بر ندهای آماده قبلا در بازر دارای کارکرد بوده‌اند و برای مردم شناخته شده‌تر می‌باشند.
  • بسیاری از نام‌های انتخابی شما برای ثبت برند جدید، پیش از شما توسط افراد دیگر به ثبت رسیده‌اند، به همین خاطر می‌توان گفت پیدا کردن برند یا نامی تجاری که مشابه آن پیشتر به ثبت نرسیده باشد کاری دشوار است. بر آماده تمام مراحل را طی نموده و نام تجاری آن مشخص است.
  • خرید برند آماده مقرون به صرفه‌تر از ثبت برند جدید است.
 
دقت داشته باشید که مزایای گفته شده تنها درباره برندهایی صدق می‌کند که برند مورد نظر از نظر قانونی در ایران کاملا به ثبت رسیده باشد و تمام مراحل ثبت برند را طی نموده باشد. در اینصورت می‌توانید نسبت به خرید امتیاز برند اقدام نمایید.
 

هزینه خرید امتیاز برند

برندهای آماده تمام مرحل ثبت برند را طی نموده‌اند و همچنین در بازار دارای کارکرد می‌باشند. همین موضوع سبب می‌شود که خرید برند آماده هزینه‌ای بیشتر از ثبت برند جدید برای شما داشته باشد. اما می‌توان گفت که هزینه مربوط به خرید برند آماده بسیار ارزشمندتر از ثبت برند جدید می‌باشد زیرا سوددهی بیشتری برای صاحبان جدید به ارمغان خواهد آورد.
 
به طور کلی هزینه هر یک از برندهای آماده به عوامل بسیاری بستگی دارد. برخی از این عوامل به شرح زیر می‌باشند:
  • تعداد کالاها و طبقات ثبت‌شده برای برند
  • زیبایی نام تجاری ثبت‌شده
  • لاتین و یا فارسی بودن علامت تجاری
  • به ثبت رسیدن کالا، خدمات و طبقات مشابه هم
  • داشتن لوگو و هویت بصری
  • داشتن سایت
  • داشتن دامین مرتبط
پس امتیازات برند بسته به عوامل گفته‌شده قیمت‌گذاری می‌شوند و به فروش می‌رسند. بدیهی است که برندهای آماده با تعداد کالا و طبقات ثبت‌شده بیشتر و نام تجاری زیباتر هزینه بیشتری خواهند داشت. از سویی برندهایی که پیشتر در بازار شناخته شده‌تر بوده باشند، می‌توانند با هزینه‌های بیشتری واگذار شوند.

برای خرید برند آماده آماده تنها کافیست دو طرف با در دست داشتن مدارک لازم به دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه نموده و فروشنده با امضاء صلح‌نامه، نام تجاری و برند خود را به صورت تمام و کمال به فرد خریدار منتقل کند. پس از انجام امور ثبتی و نقل و انتقال برند، باید آگهی انتقال برند در روزنامه رسمی به چاپ برسد.
 

مدارک موردنیاز برای خرید امتیاز برند

  • تمام مدارک شناسایی صاحب برند که قصد فروش برند تجاری خود را دارد، از جمله کارت ملی و شناسنامه
  • تمام مدارک شناسایی خریدار برند که قصد خرید امتیاز برند را دارد، از جمله کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه جوازهایی در خصوص اجازه فعالیت خریدار، تا بتواند پس از خرید برند آماده از آن بر روی محصولات خود استفاده کند.
  • در صورتی که مالک اصلی امتیاز برند فوت شده باشد، باید مدارک لازم انحصار وراثت، تسلیم دفترخانه شود.
  • مدارکی برای اثبات ثبت قانونی برند آماده
 
با ارائه مدارک گفته شده و همچنین امضای قراردار بین دو طرف امکان بهره‌برداری از امتیاز برند آماده برای خریدار فراهم می‌شود. برای خرید برند آماده می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت‌های خرید و فروش برند آماده اقدام نمایید. این وب‌سایت‌ها برندهای آماده فروش را در دسته‌بندیهای جداگانه و مرتبط با نوع فعالیت مرتب کرده‌اند تا فرد خریدار بتواند در دسته‌بندی مربوطه جستجو کرده و برند مورد نظر خود را انتخاب کند. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده