برند های معروف ساعت





یک ساعت مچی لوکس باعث می‌شود شما بسیار جذاب و شیک و لاکچری بنظر برسید، به همین دلیل ما در این مطلب 26 مورد از بهترین برند های لوکس ساعت مچی را برای شما گردآوری کرده ایم که بهتر است آن ها را بشناسید.
چرا؟ چون شاید دلتان بخواهد آن‌ها را به فهرست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه کنید.
هرچند ممکن است برای تلفظ نام تمامی این برند‌ها به کمک نیاز داشته باشید؛ ولی این برندهای برتر، ساعت مچی هایی ارائه می‌دهند که تقریباً هرکسی با دیدنشان حظ می‌کند.

1- ساعت مچی مردانه Jaeger-LeCoultre (جگر لوکولتر)

این برندِ سوئیسیِ ساعت مچی در سال ۱۸۳۳ تأسیس شد و به طراحی‌های کلاسیکش به ویژه مدل Reverso که در سال 1931 ساخته‌ شد (تصویر راست) شناخته‌ شده‌ است. طبق گفته‌ها، یک افسر ارتش انگلیسی که ساعت مچی‌اش در یک بازی چوگان در هند شکسته بود، Jacques-David LeCoultre را به چالش طراحی ساعت مچی که توان تحمل ضربه را داشته باشد دعوت می‌کند و Jacques-David  هم مدلی طراحی می‌کند که صفحه‌اش برای محافظت از شیشه، پشت‌و‌رو می‌شود.

2- ساعت مچی مردانه A.Lange & Söhne (آ. لانگی اند زونه)

این برند آلمانی در سال ۱۸۴۵ توسط Ferdinand Adolph Lange در شهر Glashütte تأسیس شد. A. Lange & Söhne در ۱۰۰ سال اول عمر خود به ساعت‌های جیبی‌اش معروف بود. بعد از جنگ جهانی دوم به مدت ۴۵ سال وفقه‌ی کاری داشت و در سال ۱۹۹۰ دوباره شروه به کار کرد و متعاقباً به مجموعه شرکت Richemont پیوست و حالا به تولید ساعت‌های مکانیکی با‌کیفیتش شهرت دارد.

3- ساعت مچی مردانه Audemars Piguet (اودمر پیگه)

Audemars Piguet که توسط Jules-Louis Audemars و Edward-Auguste Piguet در سال ۱۸۷۵ تاسیس شد، در سال ۱۹۷۲ با مدل Royal Oak دنیای ساعت‌های‌مچی را عوض کرد. این ساعت‌مچی فولادی سنگین فاصله قابل‌توجهی با ساعت‌های مچی طلایی بسیار ظریف‌ترِ دوران قبل از خود داشت.

4- ساعت مچی مردانه برند Piaget (پیاژه)

Georges-Édouard Piaget اولین کارگاه خود را سال ۱۸۷۴ در مزرعه خانوادگیَش در روستای La Côte-aux-Fées واقع در کوه‌های سوئیس برپا و برندی را تأسیس کرد که امروزه به ساخت باریک‌ترین ساعت‌های مچی اتوماتیک معروف است.

5- ساعت مچی مردانه برند Cartier (کارتیه)

 Louis-François Cartier در سال ۱۸۴۷ این برند نمادین جواهرات را در پاریس تأسیس کرد. هفتاد سال بعد نوه‌ی او، Louis Cartier، با الهام از تانک‌های جنگی ساعت مچی معروف تانک را ساخت.

6- ساعت مچی مردانه مارک Baume & Mercier (بوم اَند مِرسیه)

این برند سوئیسی به ارائه‌ی ساعت‌هایی با کیفیت معروف است که منجر به خالی شدن حساب بانکی‌تان نمی‌شوند. Louis-Victor وCélestin Baume، برادرانی که این شرکت را در سال ۱۸۳۰ در Les Bois، روستایی در کوه‌های جورای سوئیس تأسیس کردند، شعارشان این بود که:" کمال‌گرا باشید؛ تنها ساعت‌های‌مچی با برترین کیفیت تولید کنید."

7- ساعت مچی اسپرت Ulysse Nardin (اولیسه ناردین)

Ulysse Nardin بعد از گذراندن دوره‌ی ساعت سازی نزد پدرش، این برند را در سال ۱۸۴۶ در Le Locle، سوئیس تأسیس کرد. این کمپانی مدت‌هاست که با دنیای دریانوردی در ارتباط بوده و تا دهه ۱۸۷۰، ملوانانِ بیش از ۵۰ ارتش دریایی در جهان و شرکت حمل‌و‌نقل دریایی بین‌المللی از ساعت‌های این برند استفاده می‌کردند. امروزه این برند ۵ مجموعه ارائه می‌دهد: Marine، Diver، Classic، Executive و Freak.

8- ساعت مچی مردانه Longines (لونژین)

Longines که در سال 1832 توسط Auguste Agassiz تأسیس شد، هم اکنون متعلق به گروه سواچ (Swatch) است. این برند از زمان تأسیس در Saint-Imier واقع در سوئیس مستقر شده. دوست دارید یک واقعیت جالب در مورد این برند بدانید: لوگوی این برند که یک ساعت‌‌شنی بالدار است، در نوع خود قدیمی‌ترین لوگوییست که هنوز به شکل اصلی خود استفاده می‌شود.

9- ساعت مچی مردانه لوکس IWC (آی‌ دابلیو سی)

مهندس و ساعت‌سازی آمریکایی به نام Florentine Ariosto Jones در سال 1868، تنها در سن 27 سالگی، IWC (مخفف International Watch Company یا شرکت بین‌المللی ساعت‌مچی) را تاسیس کرد. امروز این شرکت بیشتر با ساعت‌های غواصی و خلبانی شناخته شده است.

10- ساعت مچی مردانه Parmigiani Fleurier (پارمیجیانی فلوریه)

Parmigiani Fleurier جزو جدیدترین ‌برندهای گران و شیک ساعت‌مچی محسوب می‌شود. Michel Parmigiani این ساعت‌سازی سوئیسی را در سال 1996 در Fleurier، سوئیس تأسیس کرد. یکی از ساعت‌های‌مچی این برند اکنون ساعت مورد‌علاقه‌ی شاهزاده چارلز است و ساعت Toric Hemispheres آن‌، که در تصویر می‌بینید، اخیراً در مسابقات Grand Prix d'Horlogerie de Genève جایزه‌ی دسته‌بندی سفر را از آن خود کرد. ( این جایزه به مثابه اسکار برای ساعت‌ساز‌هاست)

11- ساعت Tudor (تودِر)

اگر فکر می‌کنید ساعت‌های Tudor شبیه رولکس هستند، باید بگویم خیالاتی نشدید؛ Tudor زیر مجموعه‌ی این غول ساعت‌های لوکس است. ساعت‌های ‌ برند Tudor مناسب افرادیست که می‌خواهند ظاهر و احساس داشتن ساعت رولکس را بدون پرداخت قیمتی بالا، داشته باشند.

12- ساعت مردانه برند Omega (اُمِگا)

Omega Speedmaster اولین ساعتی بود که روی ماه پوشیده شد (توسط Buzz Aldrin در سال 1969). این برند سوئیسی که در سال 1848 تأسیس شد به دلیل حضور در فیلم‌های جیمز باند و همچنین زمان‌سنج رسمی المپیک نیز مشهور است. پرنس ویلیام بیش از یک دهه است که یکی از این ساعت‌های مچی را به دست دارد. طبق گزارش‌ها‌، این ساعت توسط مادر مرحومش ، پرنسس دایانا به او هدیه داده شده بود.

13- ساعت مچی مردانه لوکس برند Rolex (رولِکس)

رولکس در چند زمینه، اولین جهان است. این برند اولین ساعت‌مچی ضد آب یعنی Oyster را در سال 1926، اولین ساعت‌مچی که به طور خودکار تغییر تاریخ می‌داد یعنی Datejust را در سال 1945، اولین ساعت‌مچی ضد آب در عمق 100 متر یعنی Oyster Perpetual Submariner را در سال 1953، و سال بعد  اولین ساعت‌مچی که  دو زمان را با هم روی صفحه‌اش نمایش می‌داد یعنی GMT Master را تولید کرد. این شرکت توسط Hans Wilsdorf و Alfred Davis در سال 1905 در لندن تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین برند ساعت‌های‌مچی برتر در جهان است. در سال 2017 ، Rolex Daytona که متعلق به بازیگر مشهور پل نیومن بود با فروش 17.8 میلیون دلاری در یک حراجی، از خود رکوردی به جای گذاشت.

14- ساعت مچی مردانه Patek Philippe (پتِک فیلیپ)

از Patek Philippe & Co. همواره به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت‌مچی در جهان یاد می‌شود. در حالی که Rolex نماد ساعت‌مچی برای اکثریت است،         Patek Philippe برای کسانی که واقعاً دانشش را دارند نماد ساعت‌مچیست. این برند سوئیسی در سال 1839 تأسیس شد و اکنون آخرین تولید‌کننده‌ی ساعت‌مچی مستقل در ژنو است که همچنان خانوادگی اداره می‌شود.

15- ساعت مچی لوکس مردانه Vacheron Constantin (واشرون کنستانتین)

Vacheron Constantin یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان ساعت‌های لوکس در جهان است. این برند در سال 1755 توسط Jean-Marc Vacheron در ژنو تأسیس شد. ساعت های Vacheron Constantin روی مچ چهره‌های مشهوری دیده شده، از ناپلئون بناپارت و هری ترومن. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده